شرکت مخابرات سرویس‌های جدید و فناورانه ارایه می کند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین بهره برداری از ۳۸ هزار پورت فیبرنوری مخابرات استان تهران، با تاکید بر حرکت شرکت مخابرات به سمت ارائه سرویس‌های فناورانه اظهار داشت : در حال حاضر ماسرویس نظارت تصویری روی ابر مخابرات را ارایه می دهیم و صاحبان مشاغل و کسب و کارها می توانند با استفاده از این سرویس در سفر یا هر نقطه دیگر به محل کسب و کار یا منزل خود نظارت تصویری داشته باشند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی‌مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دراین آیین بهره برداری با اشاره به ضرورت ورود به دنیای فناوری گفت : شرکت مخابرات باید برای ارائه‌سرویس‌های جدید و فناورانه پیشرو باشد و از این شبکه بزرگ ارتباطی درکشوربرای ارایه خدمات نوین حداکثر استفاده کند. در استان‌ها فعالیت های خوبی صورت گرفته و سرویس نظارت تصویری باید به همه مشترکان شرکت مخابرات ارائه شود.

مهندس سلطانی از راه اندازی سرویس پارکینگ هوشمند تا ده روز دیگر به صورت پایلوت خبر داد و گفت : یکی از اقدامات دیگری که مرکز آموزش مخابرات انجام داده است راه اندازی سرویس پارکینگ هوشمند به صورت پایلوت برای اهالی شهرک اکباتان است، که تا ده روز دیگر به بهره برداری می رسد و ما در صدد آنیم که این خدمت را روی سرویس های مخابراتی یا سرویس های سیار به مردم و مشترکین بدهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه تصریح کرد : در پی آنیم که با بهره برداری از هوش مصنوعی و متاورس، خدمات نمایشگاهی را با توجه به هوش مصنوعی به مردم ارایه دهیم و مردم امکان این را داشته باشند که در صورت تمایل به صورت مجازی و سه بعدی ازنمایشگاه هایی که روی سامانه ابری دیتا سنتری که ما ایجاد می کنیم دیدن کنند.

وی افزود : شرکت مخابرات ایران شرکتی است که بیش از ۵۰ سال خدمت رسانی کرده و در مقاطع حساس و تاثیر گذار و در رویدادهای بزرگ همواره در کنار مسئولین و مردم بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش مخابرات در برگزاری انتخابات افزود: یکی از مسئولیت های شرکت مخابرات موضوع صندوق های سیار و ثابت اخذ رای و تامین بستر ارتباطی و زیرساخت های لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در کشور است.

مهندس سلطانی با بیان اینکه مردمی که پس از ۴۵ سال دوباره به خیابان ها آمدند و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و این حضور را در معرض دید همه مردم جهان گذاشتند، این مردم شایسته خدمت کردن هستند. اذعان داشت: مدیران و کارکنان مخابرات افتخار می کنند که به این مردم خوب و همیشه در صحنه خدمت کنند، موضوع خدمت موضوع مهمی است که با همدلی که بین مسئولان است نتیجه اش را مردم می برند و ما به همکاری همه همکاران نیاز داریم تا بتوانیم طرح های بزرگتری را برای تهران و بقیه استان ها به سرانجام برسانیم.

مهندس سلطانی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که زحمت می کشند ولی دیده نمی شوند، بخصوص همکاران مستقر در مراکز مخابراتی تشکر می کنم و فکر می کنم کار جهادی خوبی در طول این مدت در مجموعه شرکت مخابرات ایران انجام گرفته و امید دارم این کار جهادی و همچنین مدیریت جهادی ادامه پیدا کند و ما بتوانیم با همدلی و ارایه خدمات بهتر و ارتباطات پایدار، به درستی در قبال این مردم شایسته انجام وظیفه کنیم. 

برچسب ها :
 
از   6   رای
2.5

عکس های خبر

نظرات