نایب‌قهرمانی آزادکاران ناشنوا در قهرمانی جهان

آزادکاران جوان ناشنوای ایران با کسب ۲ مدال طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز نایب‌قهرمان مسابقات قهرمانی جهان کشتی در قرقیزستان شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایسنا، در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان آزادکاران جوان به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان با کسب شش مدال نایب قهرمان شدند. در این مسابقات قزاقستان بر سکوی نخست ایستاد و ترکیه سوم شد.

برای تیم ایران علیرضا رمضانی و بهنیا امامی مدال طلا، شاهرخ شکوهی و ابوالفضل محمدی مدال نقره و یاشار حسینی و محمدحسن رحیمی مدال برنز را کسب کردند.

نتایج مسابقات جوانان آزادکار به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا رمضانی در دور اول ۱۰ بر صفر کشتی گیر اوکراین را شکست داد، در دور دوم ۱۲ بر ۲ حریف قزاقستات را مغلوب کرد و در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر کشتی گیر آمریکایی را شکست داد و در فینال ۱۳ بر صفر کشتی گیر ترکیه را شکست داد و قهرمان شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم بهنیا امامی در دور اول کشتی گیر قزاق را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و در دور دوم کشتی گیر ترکیه را ۱۰ بر صفر شکست داد و مدال طلا را کسب کرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم شاهرخ شکوهی حریف ترکیه را ضربه فنی کرد و در دومین مبارزه نیز کشتی گیر قزاقستان را ضربه فنی کرد در فینال برابر کشتی گیر هند ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ابوالفضل محمدی در دور اول کشتی گیر ارمنستان را ضربه فنی کرد و در مصاف با کشتی گیر اوکراین ۱۲ بر ۲ به برتری رسید در فینال ۱۴ بر ۴ مغلوب کشتی گیر قزاقستان شد و به مدال نقره مسابقات رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یاشار حسینی در کشتی اول ۸ بر ۱ نتیجه را به حریف قراقستانی واگذار کرد و در کشتی دوم به دلیل انصراف حریف ترکیه حسینی برنده میدان معرفی شد، حسینی در مصاف با کشتی گیر اوکراین ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمدحسن رحیمی در دور اول کشتی گیر قزاقستان را ۱۳ بر صفر مغلوب کرد و در دومین مسابقه خود ۱۲ بر ۴ مغلوب کشتی گیر آمریکا شد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۷۰ کیلوگرم سید امیرعباس رزاقی برابر حریف ترکیه ضربه فنی شد و در مبارزه دوم ۱۳ بر ۳ نتیجه را به کشتی گیر ارمنستان واگذار کرد و در مصاف با کشتی گیر قزاقستان ۱۱ بر صفر مغلوب شد.

مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان از صبح فردا یکشنبه ۱۹ شهریور در بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات