آخرین آمار بارندگی در استان فارس

مطبوعات فارس:مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در شهرستان های استان فارس را اعلام کرد.

به گزارش اول فارس،  با اشاره به میزان بارش باران در شهرستان‌های فارس از بعد از ظهر جمعه تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز، اظهار کرد: فیروزآباد ۸۷ دهم، داراب ۸۳ و ۴ دهم و جهرم و استهبان با ۸۲ و ۵ دهم بیشترین میزان بارندگی را در سامانه اخیر تا تا پیش از ظهر امروز داشته اند.
بدون سرمایه ساعتی 42 هزار تومان درآمد داشته باش!

بدون سرمایه ساعتی 42 هزار تومان درآمد داشته باش!
مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ

او تصریح کرد: در فسا ۸۰ و ۷ دهم، قیروکارزین ۷۳، شهرک گلستان ۵۷ و ۹ دهم، سروستان ۵۶ و یک دهم، اردکان ۵۳ و ۵ دهم، درودزن ۴۸ و ۹ دهم، زرین دشت ۴۸ و ۲ دهم، کازرون ۴۶ و ۲ دهم، تخت جمشید ۴۴ و ۶ دهم، خفر ۴۴ و ۳ دهم، شیراز ۴۵ و ۳ دهم و ارسنجان ۴۰ و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: در لامرد ۳۶ و یک دهم، نی ریز ۳۰ و ۹ دهم، فراشبند ۲۹ و ۸ دهم، زرقان ۲۷ و ۷ دهم، خنج ۲۶ و ۹ دهم، جهرم ۲۴ و یک دهم، بوانات ۲۳ و ۲ دهم، صفاشهر ۲۳، لار ۲۱ و ۴ دهم، فورگ ۱۹ و ۴ دهم، آباده ۱۷ و ۶ دهم، اقلید ۱۷، نورآباد ممسنی ۱۶ و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

دهملایی گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر بعد از ظهر جمعه وارد استان شده است و بارش‌ها، امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه، نیمه جنوبی را فرا گرفته و تا اواخر امروز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: در سال زراعی امسال فیروزآباد با ۳۹۸ و ۳ دهم، قیروکارزین با ۳۳۹ و ۶ دهم و لامرد با ۳۲۶ و ۴ دهم میلی متر باران بیشترین میزان بارش را داشته اند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات